Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Войцях Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Войцях Т. В. 
Розвиток захисної компетенції соціального педагога у системі післядипломної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Т. В. Войцях // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 20. - С. 253-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_20_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 671.67 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Войцях Т. 
Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога [Електронний ресурс] / Т. Войцях // Рідна школа. - 2014. - № 4-5. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_4-5_18
У контексті оновлення змісту післядипломної освіти й узгодження його із сучасними освітніми потребами обґрунтовано актуальність та ефективність інтеграції інтерактивних форм і методів неформальної освіти у систему формальної післядипломної освіти як умови забезпечення ефективного розвитку професійної компетентності соціального педагога. Проаналізовано концептуальні засади стратегії навчання впродовж життя та зміст формальної, неформальної та інформальної освіти на основі документів Європейської Комісії та Меморандуму неперервної освіти Європейського Союзу. Висвітлено авторське бачення експериментальної моделі Тренінгового табору для тренерів у структурі неперервної освіти та висвітлено її організаційні особливості як спеціальної навчально-розвивальної форми додаткової неформальної професійної освіти спеціалістів психологічної служби, зокрема соціальних педагогів, з метою розвитку їхньої професіональної компетентності. Зміст організаційної діяльності на кожному з етапів планування навчання в рамках роботи Тренінгового табору наведено в таблиці. Викладено завдання та очікувані результати впровадження моделі Тренінгового табору в систему післядипломної освіти.В контексте обновления содержания последипломного образования и согласования его с современными образовательными потребностями обоснована актуальность и эффективность интеграции интерактивных форм и методов неформального образования в систему формального последипломного образования как условия обеспечения эффективного развития профессиональной компетентности социального педагога. Проанализированы концептуальные основы стратегии обучения в течение жизни и содержание формального, неформального и информального образования на основе документов Европейской Комиссии и Меморандума непрерывного образования Европейского Союза. Представлено авторское видение экспериментальной модели Тренингового лагеря для тренеров в структуре непрерывного образования и освещены ее организационные особенности как специальной учебно-развивающей формы дополнительного неформального профессионального образования специалистов психологической службы, в частности социальных педагогов, с целью развития их профессиональной компетентности. Содержание организационной деятельности на каждом из этапов планирования обучения в рамках работы Тренингового лагеря приведено в таблице. Изложены задачи и ожидаемые результаты внедрения модели Тренингового лагеря в систему последипломного образования.In the article the relevance and effectiveness of the integration of interactive forms and methods of non-formal education in the formal system of postgraduate education as a condition for the effective development of professional competence of social pedagogy, which is one of the important tasks of continuous professional education. Analyzes the Strategy of Lifelong Learning and content of formal, non-formal and informal education on the basis of documents of the European Commission and the Memorandum of Continuing Education of the European Union. Presents the author's vision of training camp experimental model for trainers and its features as a special form of developing training.
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.433 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського